zaterdag 6 juni 2020

Zaterdagmorgen fietstocht

Het is nog even lekker weer vanmorgen. Voor vanmiddag wordt regen voorspeld, dus kan ik nu nog even lekker fietsen om wat foto's te maken met mijn nieuwe camera.
Omdat het best wel waait (uit het zuidwesten) besluit ik richting Schoonebeek te fietsen, zodat ik op de terugweg weer de wind in de rug heb.




Er staat een behoorlijke bries. Het is geen weer om mooie macro foto's te maken...


 

Nieuw


Versus oud

 

Het water staat érg laag! Het wordt tijd dat het weer regelmatig gaat regenen!!!




 


Wanneer ik richting de schans wil fietsen zie ik de lucht links van mij aardig betrekken. Dusdanig zodat ik besluit om de Schans links te laten liggen en nu naar huis te gaan.


Helaas. Hoe hard ik ook fiets, het is te langzaam. HEt begint langzamerhand te regenen, en 3 km voordat ik thuis ben begint het te hagelen! Ik fiets maar door, thuis lekker douchen en opdrogen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Het roodborstje zingt Elke dag dezelfde boom Uit volle borst zijn lied