dinsdag 16 juni 2020

Avond4daagse home edition.dag 1


De avondvierdaagse gaat ook dit jaar door, maar nét even anders dan anders.
Dit jaar is er de home edition.
Iedereen vertrekt vanuit zijn / haar huis, en loopt ahv een app e routes een route. Vooraf vastgesteld op 2,5, 5 of 10 km.
Met na afloop de felbegeerde medaille! (als je je hebt aangemeld tenminste...)

Een goede manier om mijn knie weer wat te laten wennen aan lopen. Ik heb me ingeschreven voor 4 x 5 km.

De eerste dag loop ik een route die e routes me voorlegt.
Helaas, dat werkt niet echt. Wanneer je nog maar 5 meter van de geplande route afwijkt herkent de app al niet weer waar je bent. Ik maakte de fout door te klikken op "keer terug naar de route". In plaats van dat de app dan de dichtsbijzinde plek van de route leidt, leidt de route je de kortste weeg naar het startpunt, lees: thuis.
Gelukkig deed ik dit pas aan het eind, zodat ik met wat omwegen toch 5 km gelopen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Het roodborstje zingt Elke dag dezelfde boom Uit volle borst zijn lied