zondag 25 september 2011

Zondag 25 september 2011 Tocht om de Noord dag 2

Omdat ik vandaag ene kortere route ging lopen mocht ik uitslapen. Maar helaas, een wekker zetten op zondag is altijd een straf...
Toch opgewekt  naar de start voor dag 2.
Deze keer verruilden we de klei voor het zand, en zochten we de bossen op van Noordlaren.
Noordlaarder bos
Dat liep wel even anders als door het hoogeland! Wat gaven de bomen een heerlijke schaduw, want in de zon begon het al knap warm te worden.
Bij Landgoed Lemferdinge was het een gezelilge boel!
Landgoed Lemferdinge
Langs het Paterswoldse meer
Paterswoldse Meer
liepen we Groningen vanaf de zuidkant binnen.
Voor de eerste keer in mijn leven heb ik de Martinikerk van binnen gezien. (en dat voor een échte Groningse...) 
Erg mooi ook hoe de route langs en door hofjes liep!
Dwars door het centrum van Groningen dit jaar
Na ruim 25 km was voor mij de finish bereikt. Het einde van een zeer geslaagde tocht.
Op naar het volgend jaar!

TodN 2011 dag 2

 Je kunt meer foto's zien door op onderstaande foto te klikken:
Tocht om de Noord zondag 25 september 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Het roodborstje zingt Elke dag dezelfde boom Uit volle borst zijn lied